Flo
Η Χάνα επισκέπτεται τη γιαγιά της στο νοσοκομείο. Η μαμά της έχει ένα περίεργο αίτημα. Μετά, η Χάνα πίνει ένα ποτό με την ξαδέλφη της, την Ρεμπέκα.