A Different World
Η Γκλάντις προσαρμόζεται στη ζωή στην Αγγλία, ενώ ο Λάρι πετυχαίνει ένα γνωστό άτομο. Ένας πρώην συνάδελφος της Πέγκι τής δίνει μια ευκαιρία.