Head to Head
Ο πόλεμος της όπερας κλιμακώνεται. Έρχεται ένας απρόσμενος καλεσμένος στον έρανο της Μπέρθα. Η Άγκνες υποστηρίζει τη διατήρηση της Ακαδημίας.