The Revolving Door Admit
Η Ντίντι έχει προβλήματα με την μικρή αδελφή της, Σέρι. Η Τζένα αποκτά νέο λουκ. Ο Πάτσι άρχισε να επηρεάζεται από ένα βραβείο που πήρε.