Bomb in the Garden
Στη Βαγδάτη οι άνδρες σοκάρονται από το μέγεθος της πόλης. Πάνε σε ένα εγκαταλελειμμένο εργοστάσιο για να ξεκουραστούν, αλλά το έδαφος δεν είναι τόσο ασφαλές όσο θα ήθελαν.