Breaker of Chains
Ο Τύριον σκέφτεται τις επιλογές του. Ο Σαμ αντιλαμβάνεται πως το Κάστρο Μπλακ δεν είναι ασφαλές και ο Τζον προτείνει ένα σχέδιο.