Γυρεύοντας μπελάδες
Ο Ρίβερ σε θυελλώδες ραντεβού με τη νέα του κοπέλα. Η Νικόλ ετοιμάζεται να δείξει το νέο της σώμα. Ο Πέδρο ενδιαφέρεται για το αγόρι της Νικόλ.