Τα Μυστήρια των Χειρογράφων της Νεκράς Θάλασσας
Ο Τζος Γκέιτς ταξιδεύει στους Αγίους Τόπους για να σκάψει με τον αρχαιολόγο που μόλις πρόσφατα ανακάλυψε τα Χειρόγραφα της Νεκράς Θάλασσας.