Με Προειδοποίησαν, Αλλά Δεν Άκουσα
Μια γυναίκα παντρεύεται για να ζήσει μια ζωή με ασφάλεια, αλλά ανακαλύπτει ότι πιο πολύ κινδυνεύει από τον ίδιο τον ανισόρροπο άντρα της.