Το Διαβολικό Ζευγάρι
Το 1993, πέντε κάτοικοι της Άιοβα που συνδέονταν με έναν βαρόνο ναρκωτικών εξαφανίζονται μυστηριωδώς δίχως κανένα ίχνος.