Αυτά Που Μου Στέρησε
Πρώτες πρωινές ώρες της 31ης Μαΐου του 2016, η τελευταία καλή πράξη ενός άνδρα αποδεικνύει ότι καμία καλή πράξη δεν μένει ατιμώρητη.