Η Μπανιέρα
Δέκα χρόνια μετά από έναν περίεργο πνιγμό, ο αρχάριος αστυνομικός που έφτασε πρώτος στο σημείο έχει ένα προαίσθημα και αναπαριστά το έγκλημα.