Comrads Unite!
Η Έιμι έχει καταγγελία εναντίον της στο Τμήμα Προσωπικού για ανεπάρκεια στη δουλειά της. Ζητάει από την Κρίστα να της κανονίσει μια συνάντηση με τον Ντέιμον.