Χρυσωρυχείο
Κρυμμένο στο Μακάρθι είναι το μεγαλύτερο ανθρωπογενές ερείπιο και ο Νιλ θέλει να το κάνει επισκέψιμο για τους τουρίστες. Η Τζένι βρίσκει ένα μυστικό ρέμα με κοιτάσματα χρυσού.