Ο Κένι βλέπει πως τα προσωπικά του θέματα άρχισαν να επηρεάζουν τη δουλειά του. Ο Ντάστιν και η Κάσι βοηθούν τον Κένι να πάρει ένα σημαντικό χριστουγεννιάτικο μάθημα.