Ένας αγενής πρώην παίκτης του μπέιζμπολ, ο Κένι Πάουερς, αναγκάζεται να επιστρέψει στη γενέτειρά του την Βόρεια Καρολίνα, για να διδάσκει Φυσική Αγωγή στο παλιό του Γυμνάσιο.