Amends Patrol
Καθώς η Αδελφότητα του Κακού πλησιάζει, η ομάδα προσπαθεί να παραμερίσει προβλήματα του παρελθόντος με την ελπίδα να γίνει μια αληθινή ομάδα υπερήρωων.