Therapy Patrol
Μετά από ένα βίαιο ξέσπασμα από τον Κλιφ, η ομάδα αποφασίζει να παρακολουθήσει μαθήματα αυτοβελτίωσης, πράγμα που τελικά τους φέρνει όλους πιο κοντά.