Alicia
Επικρατεί φρενίτιδα των ΜΜΕ σε σχέση με τη δίκη της Ντολόρες. Ο εισαγγελέας κάνει τις προτάσεις του σε ένα σώμα ενόρκων που έχει προκαταλήψεις.