Good Luck
Καθώς ξεκινά το επικίνδυνο 24ωρο της Άλμα στο Μανχάταν αναζητώντας τον γιο της, οι αντίπαλοι Πάρκο και Γουίλσον ζητούν έγκριση από τις συμμορίες του DMZ για κυβερνήτη.