Gaps & Bunches
Η Φράνσις και ο Ρόμπερτ διαφωνούν για τη διαδικασία επιλογής κολλεγίου για τον Τομ. Η Κάθι, η αδελφή του Ρόμπερτ, δημιουργεί πρόβλημα μεταξύ Ρόμπερτ, Τζάκι και Φράνσις.