Η Τελευταία Ψαριά του Χίλστραντ
Δυο παλιοί φίλοι παλεύουν να κλείσουν τις σεζόν τους, με έναν τους να ελπίζει να είναι αυτό το τέλος μιας περίφημης καριέρας.