Οι καμπάνες της κολάσεως
Στο Τάιμ Μπάντιτ περνούν ταραγμένα Χριστούγεννα, όταν ένας ψυχικά ασταθής ναύτης τρομοκρατεί τους υπόλοιπους. Ακόμη, ο Τζέικ Άντερσον περιμένει τη γέννηση του παιδιού του.