The Bi-Sexual
Ο Λάρι είναι αντιμέτωπος με την Ρόζι Οντόνελ για την ίδια γυναίκα, εξερευνά τις ιαπωνικές υποκλίσεις και αρνιέται να πάει σε μεσημεριανό με έναν γνωστό του.