The Hot Towel
Ο γιατρός του Λάρι μετανιώνει που του έδωσε τον προσωπικό του αριθμό. Ο Λάρι δημιουργεί πρόβλημα στον Κρίστιαν Σλέιτερ σε ένα πάρτυ.