The N Word
Ο Λάρι προσπαθεί να κάνει μια χάρη στη θεία Ρέι, αλλά στο τέλος την προσβάλλει. Η παραμονή του Τζεφ στο νοσοκομείο ανοίγει μια νέα ευκαιρία για τον Λάρι.