The Terrorist Attack
Μια φήμη για τρομοκρατική επίθεση επηρεάζει μια φιλανθρωπική εκδήλωση στο σπίτι ενός φίλου του Λάρι, στην οποία θα τραγουδούσε η Αλάνις Μόρισετ.