Irma Kostroski
Ενόψει των εκλογών, ο Λάρι γίνεται φίλος με την δημοτική σύμβουλο Ίρμα Κοστρόσκι και μεσολαβεί στη διαφωνία μεταξύ ενός κακότροπου ηθοποιού και του σκηνογράφου του.