Το ράντσο του Γιοσέμιτι Σαμ
Ο Γιοσέμιτι Σαμ προσλαμβάνει την ομάδα να του φτιάξει ένα ράντσο. Ο Σαμ τους πιέζει να βιαστούν, αλλά αυτό επηρεάζει τη δουλειά τους.