Σπίντι
Οι Λούνι Μάστορες τρέχουν γρήγορα να φτιάξουν ένα στάδιο ποδοσφαίρου στο Μεξικό, για τον πελάτη τους, τον πιο γρήγορο ποντικό, τον Σπίντι Γκονζάλες!