Νιώθεις τυχερός;
Ένας ύποπτος με χειροπέδες το σκάει με ένα περιπολικό και μια ανταλλαγή πυροβολισμών ξεσπά σε βενζινάδικο, αφήνοντας έναν αστυνομικό χτυπημένο.