Way to Ruin the Party, Soya!
Φινάλε της σεζόν. Μια γυναίκα αντιμετωπίζει δύσκολα ερωτήματα. Οι φίλοι μοιράζονται τον λογαριασμό. Ένα ζευγάρι σε οικογενειακή συγκέντρωση.