Νάιτμπαϊκ
Η Μπίμπι ανταγωνίζεται τη μηχανή του Νάιτγουινγκ, τον Νάιτμπαϊκ. Πρέπει να μάθουν ότι είναι καλύτερα όταν συνεργάζονται.