You Can't Hide from the Dead
Ο Λούκας και η ομάδα του οργανώνουν ληστεία στην Κατασκήνωση Τζενόα. Ο Λούκας και ο Τσέιτον στοιχειώνονται. Ο Γκόρντον και η Κάρι προσπαθούν να βοηθήσουν την Ντέβα.