Little Fish
Πρεμιέρα σεζόν: μετά την αιματηρή σύγκρουση με τον Ράμπιτ, ο Λούκας, η Κάρι και το γραφείο του σερίφη ανακρίνονται από τον πράκτορα του FBI.