Raise Up
Ο Σπένσερ δυσκολεύεται να κλείσει μια συμφωνία όταν ο κολλητός του Βερνόν, ο Ρέτζι, αρνιέται να υποχωρήσει με έναν πελάτη. Ο Ρίκι μαθαίνει πως δεν είναι όλοι οι συμπαίκτες του φιλικοί.