Τελείωσε. Προχώρα.
Τα μεγάλα αμερικανικά όνειρα μιας πακιστανικής οικογένειας γίνονται εφιάλτης, όταν η παθολογική αγάπη του συντρόφου της κόρης τους διαλύει τα πάντα.