Κάτι Τρέχει μ' Αυτόν
Η νεανική ονειρεμένη αγάπη μετατρέπεται σε εφιάλτη για τη Μαργκαρίτα Μοράλες, όταν ο σύζυγός της δείχνει το πραγματικό, τερατώδες πρόσωπό του.