Εξαπάτηση
Μια γυναίκα βρίσκει το πρωί νεκρό τον σύζυγο έξω στο χιόνι. Τηλεφωνεί στην Άμεσο Δράση. Η αστυνομία ανακαλύπτει ένα εκρηκτικό ιστορικό.