Μου λείπει το Σπίτι
Μετά από τηλεφώνημα με τους γονείς του Αλεξέι, η Λόρεν κλαίει, και το σχέδιο του Τζος να ευθυμήσει την Αλεξάντρα αποτυγχάνει.