Αγαπημένοι μας
Η Άσλι κρύβει από τον Μάνουελ την ενασχόλησή της με τον πνευματισμό, ενώ η Νίκι θέλει χημεία στο σεξ με τον Τζάστιν. Η Τζασμίν κάνει κρυφά ανόρθωση γλουτών ενώ ο Τζίνο παραιτείται.