Οι 90 ημέρες δεν είναι αρκετές
Η Κέρλιαμ έχει μια φοβερή ευκαιρία. Αργότερα, η μαμά του Μάικ τσακώνεται με την Αζίζα. Και τέλος, η Άια αναστατώνεται όταν ο Λούι τσιγγουνεύεται για τα έξοδα του γάμου τους.