Τα αγαπημένα πρόσωπα της σειράς επανέρχονται και μιλούν για το πώς περνούν και τι καινούριο συμβαίνει στη ζωή τους αυτό τον καιρό που βρίσκονται σε καραντίνα και μένουν στο σπίτι!