Βέρα ή ειδύλλιο
Ο Ντάνιελ νιώθει πίεση όταν η Άμπερ πιέζει για τη συνέντευξη που θα του εξασφαλίσει τη βίζα. Ο Στίβεν αγοράζει στη Μάρτιν δαχτυλίδι αλλά δεν είναι σίγουρος για την απάντησή της.