Ψυχρός υπολογισμός
Ο Τζίνο ζητά προγαμιαίο συμβόλαιο από την Τζάσμιν μα δεν πάει καλά. Ο Μάικ το προσπαθεί με τη Ζιμένα. Ο Μπεν αντιμετωπίζει τη Μαχόγκανι.