Αναμένοντας το απροσδόκητο
Τα νέα του Ρίκι ταράζουν τη Χιμένα, η Ρέιτσελ και ο Τζον μαθαίνουν άσχημες ειδήσεις. Ο Τζέσε σχεδιάζει άλλο ένα ταξίδι για να δει τη Ντάρσι, ενώ Πολ και Κάριν μένουν έκπληκτοι.