Μωρό Μου, Το Αξίζω
Ο Πολ ανησυχεί για τo σεξουαλικά μεταδιδόμενο νόσημα της Καρίν και το αποτέλεσμσα του τεστ εγκυμοσύνης. Η Κόρτνεϊ νιώθει παραμελημένη.