The Number on Great-Grandpa's Arm
Αυτή η ταινία μοιράζει μαθήματα από το Ολοκαύτωμα μέσα από μια συνομιλία μεταξύ ενός Αμερικανού αγοριού και του προπάππου του, επιζώντα του Άουσβιτς.