In Tahrir Square: 18 Days of Egypt's Unfinished Revolution
Το 2011, ο κόσμος κατέλαβε την πλατεία Ταχρίρ της πόλης και μέσα σε 18 μέρες έριξαν κάτω ένα καθεστώς που κυβερνούσε για 30 χρόνια.