Montana
Δύο ιδιοκτήτες ράντσου αμφιταλαντεύονται ανάμεσα στο σεβασμό για τη γη και το δέλεαρ της εύκολης ζωής όταν μεταλλωρύχοι τους προσφέρουν πολλά χρήματα.